första inlägget med nya datorn (:


Idag har jag & tessan vart ute hos elin :) Värsta fina lägenheten!! Satt ute på den stoora balkongen och åt vattenmelon ;D kan det bli bättre? Sen skulle tessan dra och bada så då gick elin och jag och käka på grillen. Det var gott, riktigt gott!  :)
Sen drog vi ut till grensholm där tjejerna låg och stekte :) elin stackarn blev stucken av en geting på vägen dit , i bilen när hon körde :o ajaj, jag hatar denna jävla insekt, låt oss vara!!!

vid 5 träffade jag pappa, så drog vi och kollade på dator :) Det blev napp på andra stället :) Den jag ville ha, och det är den jag sitter och skriver på nu :) himla bra! Har suttit och checkat alla nya fineser. camen är förvånadsvärt bra med massa ramar och grejer man kan lägga till. Jag har alltså suttit och lekt med det ett tag haha ..

Nu är det jobb som gäller fredag , lördag, söndag :(

Nån som vill komma hit och ta det lugnt med film på lördag??



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0