vad skönt det är att sova!


Helgen har vart riktigt riktigt kul och bjudit på mycket fest :) I fredags med Tessan, palace var det då :) As kul! Efter det efterfest, sen en cola på donkan och spånkan hem. ehm vi var hemma här 07.30 HAHA .. Då var det bara att sova ett par timmar, till kl 2 då vi käka lite onyttigt framför Sex and the city (:

Halv 6 drog jag mig mot Elin. Hade tänkt gå men regnet öste ner så det blev spånkan. hemma hos ella vart det lite rosé vin innan vi drog oss till Madde som hade 20årsfest :) Trevlig kväll! Kvällen avslutades sedan på hugo. Jag brukar inte tycka att hugo är särskilt kul .. Men det var det igår :) Jag har haft toppen kul hela helgen!

Inatt, eller imorse kom jag hem kl 4. taxi chaffören var helt galen. Det gick i 80 hela vägen :o

Imorse vaknade jag först klockan 10 av att det åskade som fan. Först trodde jag att det var ett tåg som körde över mitt huvud. haha , men jag somnade om till slut och vaknade kl 3 :) så skönt att sova! Då var jag as sugen på fiskpinnar, så det vart det framför sex and the city. sen stannade jag i soffan tills nästan kl var 8 :p Så idag har jag inte gjort ett skit, och det har vart så jävla skönt!

Nu väntar en jobbig jobbvecka, så snart dags att sova igen. jobb 2 helger nu, sen hoppas jag på en lika rolig helg igen ;)


Ni är bäst tjejer!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0