matte

Nu har det gått ett tag sen jag uppdaterade, igen. Helgen tillbringades med Emelie som bodde här fre-sön :) Vi flängde runt som vanligt och tog det lugnt :) Igår kom mamma och pappa hit. Pappa hjälpte mig med matten, det behövdes!  Sen gick vi på bio, himlens hjärta. En riktig besvikelse! Den var så tråkig så att jag blev rastlös, trots att Mikael Persbrandt var med .. haha...

Imorse försov jag mig en aning, så det blev stressigt till matten. Brandövning mitt i en genomgång. Kul att stå där ute och frysa när man egentligen behövde den där genomgången. När jag kom hem satte jag mig direkt med matte skiten. Pappa kommer förbi en sväng efter jobbet imorn och hjälper mig. Prov på fredag, hjälp .

Ikväll har  Anna och Madde varit här, vi kollade på bring it on 1 och 3 .  :)

Imorn blire plugga, heeeeela dagen. Med paus för träning .


Kommentarer
Postat av: tes

dålig uppdate här va ;)

2008-03-08 @ 21:18:50
URL: http://omtherese.blogg.se
Postat av: emi

comeooooon, uppdatera här va! :p

2008-03-09 @ 23:06:47
URL: http://porcelainandthetramps.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0