Eurovision


Igår var det jobb. Dagen gick rätt fort. Sen åkte jag hem och gick en promenad . Det luktade nyklippt gräs och grillat. Det luktade sommar!

På kvällen satte jag mig framför Eurovision. Det gick ju inte allt för bra det där direkt. Jag tycker iaf att Charlotte var bäst! Islands låt var lite bra också, och grekland var väl okej. Men resten var skräp enligt mig. Hade nästan räckt med att titta på snabbgenomgången av låtarna i slutet haha ...  

Idag är det jobb igen. Men bara 12-16 . Sen ska jag dra in på ikea huset. Har lovat mamma att hämta ut en kjol som hon har lagt undan. Jag ska se om jag hittar nån jeans kjol också . Jag behöver en sån

idag är det mors dag också ;) Ska köpa en blomma och en trisslott tänkte jag. Det är ju tanken som räknas!



182781-223

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0