idag är det onsdag


Jag är visst lite dålig på att uppdatera här. Ska försöka bli bättre på det :p

Idag gick jag upp skapligt, halv 9. Flyttade bilen eftersom det skulle sopas här på gatan och sen gick jag en promenad. Sen satte jag mig och åt frukost framför skilda världar kl 10 :) hehe .. Nu har jag precis flyttat tillbaka bilen och lagat mat. Nu ska jag vänta 2 timmar eller nåt, sen ska jag ut på en joggingrunda. Vill ju inte få håll direkt och det är ju lättare att springa om man inte är jätte mätt och "tung" .  blev en lugn dag hemma  idag, men jag har hunnit med mycket "sysslor".  Fast det har ju vart en rätt tråkig dag ..

Imorn ska jag träffa Anna och Elin :) och på kvällen ska jag till Linköping. Pappa ville träffa mig lite, mamma är ju i spanien. Sen ska jag jobba i helgen ..   Lön på fredag! behövligt minst sagt!  men den ska jag försöka spara så mycket som möjligt av till spanien. Jag åker ju om drygt 2 veckor :o herregud vad tiden går...


Igår var jag med Emelie när hon tatuerade sig. Dö cool vart den (: hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0