jobb helg


Igår kom Anna, Elin och Jonna och hämtade upp mig så åkte vi till folkparken och satt i solen och njöt lite :) En fågel bajsade mig i skallen. Dumma fågel!!  Sen åkte vi till Elin och käka lite. De andra åt kyckling , men jag äter ju inte det, så jag satt med min matlåda haha :P

Sen åkte jag till Linköping. Ställde mig och gjorde matlådor för fredag, lördag, söndag.

Sen ringde ju jobbet igår också. Jag hade ställt in mig på en helg i Linköping men det blev inte riktigt så. Så snart måste jag åka tillbaka till Norrköping och jobba till 20,30 och därefter åka till Linköping igen. Jobbigt ikväll men det blir skönt i morgon eftersom jag börjar kl 9 här ..

tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0