personalfest


Gårdagen blev verkligen lyckad! jag hade as kul!

Det började med att alla samlades vid butiken efter stängning vid 5, tog någon cider innan vi åkte buss till paintbollen. Så jävla kul det var! Men visst gjorde det ont att bli träffad haha.  Särskilt när jag blev träffad på handen, det sved ordentligt och världens bula vart det.  Sen vart jag träffad i ansiktet, men man hade ju mask så det kändes ju inte, eller man kände ju att man blev träffad eftersom det är ju jävla kraft i skotten men det gjorde ju inte ont. färgen gick ju igenom ändå, så en gul fläck på kinden sen, väldigt snyggt :p  i match 2 tog mina skott slut, så då gav jag upp. Ingen mening med att springa runt och inte ha några skott, då är man ju rätt rökt . hahah 

Förhoppningvis var det inte sista gången jag körde paintball, för jädrans va kul det va :)

Sen åkte vi vidare till en lokal. Bytte om och gjorde i ordning oss och åt  mat, lite grillat och potatissallad och pastasallad och massa exotiska frukter. namnam :) Massa öl och cider fanns det också, så när den ena cidern var slut så var det ju bara att gå och hämta en ny :p  Sen vart det lite lekar och vid kvart över 12 kunde man åka bussen  till stan. Då gick några hem , några gick till palace. Jag gick till Hugo där jag träffade Anna och Jonna :)  

Åkte hem vid 2, somnade direkt när jag la huvet på kudden. vaknade när anna skickade sms, somnade direkt igen när jag svarat .. haha det var en lyckad kväll

Kommentarer
Postat av: emi

haha jag sa ju att det var kul med paintball! :D

2008-05-19 @ 16:51:53
URL: http://porcelainandthetramps.blogg.se
Postat av: tes

bättre uppdate honey!

2008-05-20 @ 23:13:04
URL: http://omtherese.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0