äntligen helg!

Imorse kom jag knappt ur sängen. Det var så skönt att sova.  men det var bara att åka till matte lektionen. Vi är inne på sista kapitlet i boken och idag fattade jag vad han snackade om. haha, det kändes skönt, samtidigt som jag mår lite dåligt över att det är mycket annat tidigare som jag inte förstår.

aja. Sen åkte jag hem och la mig och sov 1½ timme (: Och sen har jag diskat, bäddat, satt upp halsduken på väggen igen och nu väntar jag på att emelie ska komma. Kanske bäst att sätta lite fart ändå för annars är jag inte klar när hon kommer ;p

Imorn ska jag jobba och sen blire utgång, som vanligt (:

På söndag ska jag på bio med mammi och pappi  :) Pappa och jag ska plugga lite matte också.



/s

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag ska gå ut idag iaf :)

2008-11-15 @ 14:00:27
URL: http://hoounly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0