hej tisdag

Idag unnade jag mig en sovmorgon, det var lätt värt det för det var såå skönt! vid halv 12  åkte jag till skolan och lyssnade på min lärare som snackade om kina. Borde läsa genom häftet snart så jag inte glömmer bort det.

Sen gick jag på stan, och fick faktiskt tag på en jacka. Typiskt att den jacka som satt bäst också såklart var den dyraste. så nu blir det tufft resten av  månaden. lite jobbigt eftersom månaden precis har börjat  :p  opps, en tröja vart det visst också och en concealer. Världens bästa från helena rubinstein. Stod och pratade med Elin på kicks också ett tag :) :)

Sen har jag vart hemma och dammsugit och gjort såna "roliga" saker. Min hyresvärd ringde till mig också, När han sa vem det var blev jag lite orolig i magen och undrade vad jag hade gjort nu. Men han ville bara säga att jag var tvungen att sätta mitt namn på mitt källarföråd annars skulle de klippa upp låset. jag vet ju att jag sett en lapp om det här nere, men det hade jag helt glömt bort. Så jag sprang ner direkt att satte dit en lapp . jag vill ju gärna ha låset kvar, jag vet ju hur  folk är. I min förra lägenhet innan jag skaffade lås så snodde nån min julgran (vem fan vill ha en plastgran liksom HAHA)


Jag vill gå på hockey snart. Nån som är på? :)




Kommentarer
Postat av: emi

jag vill! men beror lite på hur min ekonomi ser ut. kan vi inte satsa på linköping-färgestad? :p

2008-11-05 @ 10:51:48
URL: http://porcelainandthetramps.blogg.se/
Postat av: emi

färjestad*

2008-11-05 @ 10:52:10
URL: http://porcelainandthetramps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0