Helgen

redan söndag igen. Helgerna går alldeles för fort!

Igår var det fest. Först var vi på förfest hos mattias och sen vidare till hugo.  

Idag känner jag mig helt paj. Jag avundades inte emelie som jobbade idag!  Jag har värsta blåmärket på armen, men vi kom på vart i från det kom, jag skulle luta mig mot ett staket, grejen var ju bara att staketet var löst. haha , bara jag som lyckas med sånt. Mina fötter är helt paja . jag har 3 stora köttsår på tårna. Det ena är så illa att det till och med varar, fräscht. Då kan ni tänka er hur jävla ont det gör! Inatt när jag skulle gå hem var jag tvungen att gå barfota. Det var kallt kan jag säga, blött också för det regnade. Varje steg kändes som 1000 knivar i fötterna. En promenad som skulle ta 10 minuter tog över en halvtimme. Tur att man inte behövde gå ända från hugo iaf.

Idag har jag verkligen degat heeela dagen. Haltade bort till pizzerian när jag vaknat och köpte kebab. Jag kan verkligen inte ha några skor just nu!  Sen har jag legat i soffan hela hela dagen. När emelie slutat kom hon hit så satt vi och glodde på tv nåra timmar :)

Nu ska jag plugga lite spanska och sen sova. Imorn får jag inte försova mig.





föresten min kamera funkar igen, haha , det räckte tydligen med att trycka på knapparna hundratusen gånger. Den måste ha fastnat på nåt sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0