jag är trött

Matten går åt helvete för tillfället. jag fattar ingenting och det känns ju sådär när NP närmar sig. åhh, jag vill verkligen klara det.

ikväll har jag tagit en välbehövlig tupplur, en lång sådan också. Men jag vaknade till bonde söker fru. Haha det är ju så roligt. jag sitter och skrattar för mig själv här. Bögarna verkar ju ha roligast iaf :) Sen såg jag efterlyst också, usch jag blir ledsen av det programmet, det händer så mycket skit.


Sen har jag kollat flygbiljetter. Norwegian blir det förmodligen i fortsättningen eftersom sterling konka. Jag hittade biljetter för 319 spän.. lite sugen på att bara dra aassså.





Kommentarer
Postat av: ems

i vår!!!

2008-11-06 @ 10:27:17
URL: http://porcelainandthetramps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0