söndag


Igår jobbade jag först, det märks att julhandeln har börjat. på kvällen vart det utgång . Först va det förfest hemma hos fia, sen hamnade vi på en killfest ...och  sen vart det som sagt utgång på Hugo. Det var roligt

Idag har jag vart seg hela dagen. suttit framför datorn hela dagen typ och skrivit på ett arbete. och nu är det klart efter mycket om och men. Skrivaren funkade inte förut heller innan jag laddade ner massa drivrutiner.. att inget ska funka som det ska..  har vart ute och tagit en löparrunda idag också, det var skönt. Sen har jag hunnit med att ligga framför tvn också,såklart ..

Nu ska jag snart sova , sitter och gäspar konstant .

 

två prov och ett arbete kvar , sen ska jag stänga av hjärnan.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0