Torsdag!

och idag har jag vart ledig (: Vaknade väldigt sent, för inatt sov jag väldigt dåligt, det tog väldigt lång tid innan jag ens somnade. Låg och vände och vred på mig hur länge som helst och tänkte på all skit och vilket jävla asshole det där är.

När jag vaknade idag så åkte jag till emelie, vi tog en promenad med hundarna (: Vi bestämde oss också för att gå på LHC- Brynäs ikväll (:  men vilket krångel det blev haha . Men sen åkte jag iaf i illfart till blacka för att köpa biljetter. och då vart det krångel igen haha, såklart. 
 

Sen stress hem och ta en dusch och slänga i sig lite mat. Nu är jag klar, en halvtimme innan jag ska åka (: Snabbt jobbat ju. Men jag har väääldigt ont i magen för jag slängde i mig maten lite väl fort.


HEJA LHC!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0