hej onsdag

Idag har jag vart hemma i Linköping med bilen. Pappa ska byta till vinterdäck och sen ska den in på lagning. Bromsar kan ju vara rätt bra att ha liksom.

Ikväll har jag legat och sett på matcherna. Förlust för Sverige, men vinst för spanien. Spanska lektionerna börjar faktiskt ge lite resultat, jag fattar inte hela meningar, men jag har lättare att ta upp ord och på det sättet lista ut vad meningen betyder. fast de pratar ju så förbannat fort haha..    

Imorn är jag "ledig", inte ledig egentligen, men vi behöver inte gå på lektionen eftersom vi ska jobba hemma med våra arbeten, så imorn ska jag ta en riktig plugg dag! det är sjukt mycket just nu. 

Imorn ska jag läsa genom kina häftet och försöka lära mig det (seminarie nästa vecka), sen ska jag plugga lite matte, skriva min spanska uppgift och börja skriva mitt arbete om spaniens naturgeogarfi och mitt arbete om ETA. 
jag lär inte göra allt det där imorn, men man kan ju alltid hoppas..




mina favoriter. Villa & Torres.
bilden är från em, idag regnade det inte ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0