hej

idag var det sovmorgon, hade ställt klockan så jag kunde plugga innan skolan, men det var skönare att sova lite , såklart. Sen hade jag bara matte.

Jag hade ett poäng över godkänt! Inte så jätte bra kanske egentligen, men det är ju godkänt!  och jag är glad!

sen åkte jag och jobbade. Lite nya grejer som hänt, bra grejer som gör att allt går mycket snabbare.  :) Det var roligt att jobba idag. Tiden gick jätte fort

Nu ska jag väl sitta hela natten och plugga ungefär. Geografi prov imorn bitti.


La undan sex and the city filmen på jobbet, ska köpa den imorn för hann inte med det idag . 99 spän!  :) det är billigt. sen la jag undan en nackmassage grej som vibrerar , Sen såg jag ett billigt usb minne på 8 gb ..  behöver jag säga att det är farligt att jobba på en sånt där ställe? :p

Kommentarer
Postat av: tes

GRATTIS =) så länge det är godkänt så spelar det ju ingen roll!

2008-10-23 @ 15:14:38
URL: http://omtherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0