helgen

Dåligt med uppdatering i helgen jag vet, men det har vart fullt upp.

I fredags när jag hade kommit hem från skolan ringde jobbet och frågade om jag kunde komma och jobba till halv 9, och det kunde jag såklart. Emelie var inne och hämtade min nyckeln så åkte hon hem till mig innan (:  på kvällen vart det utgång.

i lördags började jag jobba kl 9. det var lite jobbigt att gå upp :p Emelie stannade hos mig hela tiden medan jag jobbade haha :D Slutade vid halv 6 , sen drog vi och köpte mat , fläskfile, pomme, tzatsiki, namnam :) Tur att min mor ringde och sa att att man skulle ställa om klockan, annars hade jag missat det totalt :p

Idag har jag också jobbat (: Sen när jag kom hem la jag mig framför one tree hill, gossip girl och andra avenyn. Nu kom jag hem från mattias för en stund sen. Vi var och hämtade max och mcdonalds mat. Jag gillar ju inte max  :p Sen var vi uppe hos honom och käka och såg på 16 blocks som gick på tvn.  

Imorn ska jag sova ut ordentligt, tror det var förra söndan jag gjorde det sist. Det har vart en rätt jobbig vecka, inget ledigt, antingen skola eller jobba. och mycket plugga. skönt med en veckas lov!!

godnatt!





Kommentarer
Postat av: Elin

Hade ni skoj ute? =)

Hm, jag hinner inte i veckan, enda dagen jag är ledig är på onsdag och då ska jag på kurs... Men vi kanske kan klämma in något i alla fall :D Haha.

2008-10-27 @ 08:33:38
URL: http://elinjorgensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0