helgen

i fredags var det avskedsfest på palace för Sofie som drar till usa imorn. Det var en trevlig kväll med bra sällskap :)  Blev rätt tidig hemgång för mig. Igår mådde jag så jävla dåligt när jag vaknade. en sån där bakfylla har jag inte haft på flera år tror jag. Det var nog att jag började så tidigt kan jag tänka mig. Igår sov jag iaf av och till , till klockan 4. Sen kom emelie och då var det bara att göra sig i ordning och sen på´t igen. Igår vart det hugo. 





Imorn börjar min helvetes vecka.  Jag kommer va ganska osocial denna  vecka. Här ser ni varför. Jag är redan uppstressad.

Måndag: skola, spanska till 21.  läxförhör
Tisdag. Skola. plugga !!!
onsdag: Skola,sen jobb till 20.30
Torsdag: prov i geografi.  sen plugga !!!
Fredag: prov i samhällskunskap. SEN ÄR DET LOV!

snart ska jag lägga mig och plöja genom geografin. bara 70 sidor. dööö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0