hjälp


nån gång om året brukar nt få för sig att skicka ut en gratis tidning. Imorse , halv 4 kom den. Hjärtinfarkt höll jag på att få på köpet.  jag vart så jävla rädd. Jag trodde först att det var nån som försökte bryta sig in, för det tog ett tag innan han (eller hon) fick in tidningen genom brevinkastet. 

Annars har det vart skolan som vanligt. på tisdagar har jag ju min roliga håltimme på 2 timmar och 40 minuter.  Men idag gick jag och amanda en promenad runt strömmen då. Väldigt vackert höstväder!

Efter skolan gick jag och madde på stan. käkade lunch på paus, gott! Annars köpte jag bara ett balsam, det ända jag har råd med förtillfället, madde shoppade däremot fina saker (:

sen har jag tagit en springrunda och sen städat. är inte klar än, men nu ser det iaf bättre ut :p

Jag kom på att nästa vecka har jag 2½ prov. läxförhör kallar jag den halva:p men jag måste ju plugga lika mycket till det, så man kan säga 3. Hur fan ska jag orka/hinna det. Jag orkar ju inte ens plugga till ett.










































Kommentarer
Postat av: Björn

Hehe, brutala brevbärares riksförbund :-P

Jag är med på första uppslaget, men dom har satt fel namn på mig:-P

2008-10-15 @ 01:42:30
URL: http://bjornleo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0