spräng huvudvärk

En behövlig paus i mitt pluggande, har suttit sen klockan 7 och jag känner mig helt slut nu. Imorn är det prov på nationalekonomi, rätt intressant men det är så MYCKET, det är det som är jobbigt och jätte mycket att komma ihåg.  jag har suttit och skrivit av allt. Läsa meningen, och sen skriva den, så lär jag mig bäst. 

Idag annars, Hade prov imorse, det vettefan hur det gick. Sen åkte jag hem och sov ett tag innan emelie kom hit , så drog vi till MM, elgiganten och maxi.  Nu har jag fixat så jag har data bilden på tvn. Köpte en sån sladd idag. fick det ju att funka. MEN inget ljud. Haha. ringde till mattas , "men du måste ju ha en sån sladd också " ahaaa haha.. Så han fick komma hit en sväng och kolla på uttaget, sen var det bara att åka till giganten igen och köpa ännu en sladd.. och nu funkar det :D



Imorn, fest!


nu ska jag fortsätta med mitt plugg ...

Kommentarer
Postat av: tes

lycka till :)

2008-10-24 @ 09:24:36
URL: http://omtherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0