tisdag


Jag gillar inte att gå upp tidigt på morgonen , när det är kolsvart ute. Man är tröttare och det är verkligen svårare att ta sig upp. jag var vääääldigt nära på att ligga kvar imorse, men jag kom iväg. Och sen halv 10 var det bara att åka hem igen, då la jag mig och sov ett tag.

Matten går inget bra . Jag har glömt bort det vi gjorde ibörjan .illa! Idag har jag suttit och markerat med klister lappar dom sidor jag inte kan. Det vart ganska många lappar.

i morn blir det en jobbig matte dag. Först vanlig matte lektion 12.10 - 13.30 , sen hjälpmatte 13.50-15.10 och sen kommer pappa efter jobbet och ska hjälpa mig. Men jag försöker tänka att jag gör så gott jag kan, i värsta fall får jag väl läsa matte c en gång till. Men det hoppas jag verkligen inte på ;p

Sprungit har jag gjort idag också. Hade nog för mkt kläder på mig, det vart liksom både kallt och varmt samtidigt. Och ont i knäna fick jag också, jag måste köpa nya skor !!

pappa kom hem från berlin inatt så jag har ju inte kunnat berätta att jag köpt en ny tv. Så det gjorde jag idag i telefon.
- du har gjort vad saru??? haha ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0