Under my umbrella

Imorse bar det av till Stockholm. Halv 8 gick bussen från skolan.Jag somnade direkt när jag satt mig. Jag har inte kommit ifatt än när det gäller min sömn. sover max 6 timmar per natt. I helgen har jag planerat att sova typ 12 så jag blir människa igen.

iaf Stockholm, och riksdagen. Samma säkerhet som på en flygplats för att ta sig in där... Men det var rätt intressant , faktiskt.

Sen var det egen tid 3½ timme, vilket betyder shopping såklart (: Första gången jag gick på stan själv i Stockholm, och jag gick inte ens vilse en ända gång.  Det gjorde mig ingenting att jag behövde gå ensam, jag hann med mycket och kom hem med en del fina saker (: Det sämsta var vädret, regnade konstant heeeeeela tiden. Jag hade som tur var förutspått det, så jag hade med mig paraply. Men jag blev blöt ändå.  

På bussen hem somnade jag igen. lugn musik på ipoden och jag sover bra. Eller ganska,  när jag vaknade hade jag sjukt ont i nacken.

frusen till max när jag kom hem till mitt place igen. Då bäddade jag ner mig i soffan med filten och såg på alla hans ex.


Imorn ska jag träffa ems och jag måååååste plugga också, jag bort prioriterar det hela tiden, för det finns alltid mycket roligare saker att göra, men imorn MÅSTE jag börja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0