ny tv!


Igår åkte jag och tittade på en tv. Meen det slutade med att jag köpte en. Haha. fast jag tog inte med mig den hem då, det är ju inte direkt så att man tar den under armen :p Ringde iaf till emelie, så drog vi till ikea och köpte en tv-bänk. Nu blir det fattigt resten av månaden! Efter ikea åkte vi till norsholm och hämtade emelies bil , så åkte vi i 2 bilar till stan. vi buskörde lite, det var kul :D haha ... 

på kvällen var det bara att sätta ihop allt då, eller emelie gjorde. Emelie är min man :) Haha .. och riva min gamla grej, det var typ det jobbigaste. Det blev riktigt bra!

Idag åkte jag och em och hämtade upp mattias , så åkte vi och hämtade tvn. Snällt att han ville hjälpa till. såå stor kartong , så vi fick åka med bakluckan öppen :p Sen fixade mattias allt med sladdar, och ja, allting . Tur det, för det där hade vi aldrig klarat av annars. As bra vart det! jag är super nöjd..

sen spelade vi uno :D Det var roligt trots att jag förlorade alla gångerna .

Före:



efter:


Kommentarer
Postat av: tes

det vart super fint :D

2008-10-04 @ 19:03:07
URL: http://omtherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0