fotboll


Idag hade jag bara en lektion :) Matte dock, svåårt idag! jag fattade typ... ingenting. Funderar på att gå på d lektionen imorn och få lite hjälp. Efter skolan åkte jag och Anna hem till mig, såg på film och satt o skratta framför AFV  (:

sen har jag sett på fotbollen. Först sverige matchen, och det gick ju bra ju tillslut :) även om första halvlek sög så jävla hårt. Nu sitter jag och ser spanien-armenien istället. Spaniens första mål kom efter 6 minuter, andra efter 15. :p 

Imorn slutar jag tidigt och det är bra, för sen ska jag hem och plugga hela  dan för prov på fredag, och jag hade ju sagt att jag inte skulle sitta dagen innan men det blev visst så iaf :(

Kommentarer
Postat av: ems

du måste blir bättre på att uppdatera hörredu!

2008-09-13 @ 12:26:30
URL: http://porcelainandthetramps.blogg.se/
Postat av: tes

hur går det med bloggandet egentligen? du skulle ju skärpa dig:P

2008-09-15 @ 17:16:38
URL: http://omtherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0