Fotbollskväll

Det vart en riktigt fotbollskväll för mig :) Först Sverige - Albanien .  0-0 , Ingen höjdar match direkt. Det gick rätt ..långsamt ...  Sen gick jag in på el pais hemsida för att kolla vad det stod i spanien matchen, det stod inte, däremot stod det att den visas i tve , då vart det fart på mig, för vi har nämligen den kanalen :D Haha, så jag hann se andra halvlek iaf :) Spanien vann mot Bosnien med 1-0. David Villa gjorde målet . Jag försökte skrika jaaaaa, men det blev ett ynkligt pip, så jag tänkte att det är lika bra att vara tyst. haha .. :p   Sen fortsatte jag kolla lite på spansk tv och kom på mig själv  med att sitta och le,  jag saknar spanien!

Nu ska jag gå och lägga mig, hoppas på att jag mår bättre när jag vaknar imorn ..

/ s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0