god morgon

Igår när jag kom till skolan var matte lektionen inställd. Surt att veta att man kunde sovit 2 timmar extra. Dessutom jätte kul att sitta i skolan och vänta på nästa lektion i över 2 timmar. Men jag fick samhällskunskapen gjord iaf.

Igår var det också spanska. jag fick Vg- på provet haha. En chock, eftersom jag inte pluggat. Så nästa prov ska jag plugga på och få mvg tänkte jag ;)

Igår kväll var jag sedan och hämtade Emelie på resecentrum. Hon sov här sen. Skönt med sällskap när man är lite depp....

Nu ligger hon och sover och det ser väldigt skönt ut. och  jag ska snart gå till spårvagnen för en ny dag i skolan.  på håltimmen ska jag växla pengar och sånt. I övermorgon drar vi  ...

Jag är trött !




Kommentarer
Postat av: ems

haha. det var hur skönt som helst att sova! :p

2008-09-23 @ 12:19:18
URL: http://porcelainandthetramps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0