hejhejhejhejhejhej


Igår kom emelie och hämtade upp mig efter skolan, så drog vi till giganten och köpte telefon till henne och en volumaster till mig :)

På kvällen var vi på bio, Babylon A.D , haha så värdelös! men det var roligt ändå..

Emelie sov hos mig sen, och tur att jag inte började fören 12.10 idag. men satt ändå och gäspande mig genom lektionen. Idag har jag och em bara tagit det lugnt. Sett på arn och accepted och bara slöat i soffan.

Nu är jag ledig torsdag och fredag för skolan är stängd :D Lång helg med andra ord. SKÖNT!

Imorn bitti kommer pappa förbi innan jobbet och lämnar mitt pass och en resväska. London nästa vecka!

Kommentarer
Postat av: ems

wöööö

partyparty sen när båda är hemma samma helg hoppas jag!

2008-09-17 @ 22:08:08
URL: http://porcelainandthetramps.blogg.se/
Postat av: Elin

fan är det redan dags för London?!?! Fan vad kul!! Haha

2008-09-18 @ 08:26:27
URL: http://elinjorgensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0