onsdag

Imorse kom jag knappt upp ur sängen , haha sån jävla träningvärk!!

Min matte lärare är ledig den här veckan, tydligen. Så idag hade vi matten med andra C gruppen. Fan, jag som skulle gå på hjälp matten efter. Men är han inte där, så blir det ju liiite svårt. Detsamma imorn hade jag tänkt gå och räkna det de ska göra på fredag. men det sket sig det också. Så nu är jag visst ledig imorn eftersom geografin är inställd också.

Sen idag har jag vart på giganten. Gav Anneli mitt schema , hon vart glad , så hoppas jag får jobba lite.  Hon frågade också om jag kunde jobba massa i jul och det kan jag såklart. Stod säkert och pratade med kassatjejerna i 40 minuter eller nåt, om inte mer. men jag var iaf där för att köpa en adapter till. och personalpriset var väääldigt bra, så jag köpte 2 haha ..

har sprungit idag också. Är stel som en pinne just nu, men det är skönt att vara igång igen.


Dagens i-lands problem är det där med packning. hum,  SVÅRT , särskilt nu när jag måste försöka packa smart, eftersom jag vill shoppa där ....  packa smart är inte min grej. Min grej är snarare att packa för mycket.


Nu plugga, sen sova. Upp tidigt imorn för att få ut mycket av dagen. Hann inte med allt jag hade planerat att göra idag.



Rihanna - Take A Bow




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0