Sjuk

Igår när jag gick och la mig mådde jag hur bra som helst. Imorse när jag vaknade hade jag ont i halsen, och det har bara blivit värre under dagen.

Hade bara en lektion idag som tur var. kart prov i grupp. Men det gick bra tycker jag, det var positivt att ha prov i grupp. När jag säger kart prov menar jag inte att man ska sätta ut typ italien på en karta, utan snarare breddgraderna, och sånt.

sen har jag vart och storhandlat idag. Det vart dyrare än jag tänkt mig =/  . Sen var jag ute och gick en promenad, vågade inte riktigt springa. Gå var nog inte så bra det heller. Total däckade i sängen sen och sov några timmar. jävla hals , jag har ätit så mkt halstabletter nu så jag har fått ont i magen.  Jag svettas och fryser samtidigt, jag tror jag har feber.

Har viktiga lektioner imorn, som tur är slutar jag 11,20 så jag får palla mig dit.

Nu ska jag lägga mig och läsa lite innan jag somnar ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0