hola

Det här var ingen bra helg. Att man kan bli så  besviken om & om igen.


Idag har jag bara tagit hand om mig själv. Vart ute och gått i över en timme. tagit ett låååångt bad och lagt ansiktmask och peelat kroppen och sånt härligt. Tvättat håret med ett djuprengörande shampo  som min frisör sa åt mig att göra en gång i veckan för att få bort beläggningar . Det här var första gången. opps. men håret känns jävligt rent. det känns väldigt bra.

Jag ser redan en ny utväxt :(  Men håret växer ju iaf, och det är ju bra.

Försökt plugga lite också. Internationell ekonomi. Fastnade direkt på första frågan. Pappa fick hjälpa mig över telefon. Jag måste ut och springa snaaaaaart. Jag fick ångest när pappa sa att han vart ute och sprungit 5 varv i spåret idag, det är fan 1,2 mil.......  Så orättvist!  Måste ut och börja träna känner jag!



coldplay - viva la vida



om om igen








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0