ännu mer sjuk ..


Egentligen borde jag nog ha legat hemma i min säng idag, men det har jag varit alldeles för rastlös för.
drog och mötte emelie på maxi när hon slutat jobba. Gick runt och kikade lite, hittade ett par grymt snygga pumps. Jag är helt hopplös när det gäller pumps :p Ju högre desstu bättre. Det riktigt kliade i fingrarna haha. Men inga pengar- ingen shopping.  Men på fredag kanske? (:

Sen hann jag inte mer än att komma hem fören Jenny messade och frågade om jag skulle till maxi nåt idag :p hehe. Men jag hade ju inte direkt nåt för mig så hämtade upp henne så drog vi dit. 

Min hals dödar mig! imorn ska jag inte ut utanför dörren, så att jag är pigg och glad till helgen. Helgen ser jag föresten fram emot. Fredag - stan, tatueringsmässan och sen sätta oss nånstans och ta ett glas vin, eller två . Lördag - utgång!

just nu önskar jag att jag hade 4 sport så hade jag kunnat ligga och se på Real Madrid-Getafe , men nej.
blir nog andra avenyn eller nåt nu .. 

Beso!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0