det var roligt!

Gårdagen spenderades först på stan. Kom hem med 3 linnen och pumpsen som jag pratade om i ett annat inlägg. :) sen vart det en cider på balkongen där det verkligen var stekvarmt  innan vi drog till tatueringsmässan. Det va roligt :) Där va vi nåra timmar innan vi drog till wasa. Kvällen utvecklades väl inte riktigt så som jag hade trott. Tanken var ju bara att vi skulle gå dit och sätta oss och ta ett glas vin och snacka lite. Men av vissa andledningar så fick mitt bankkort jobba lite extra. haha .  Men det var roligt där. Va väl hemma efter halv 2 nångång. Det kändes ändå lite lagom. Somna som en stock. 

Baksmällan slapp jag inte ifrån idag. Och jag hade på mig nya pumpsen igår och de va sköna de första timmarna, men inte den sista :p Har fortfarande lite ont under fötterna idag.

Nu är jag svinhungrig och sugen på fiskpinnar så ska jag göra det snart, sen är det bara att hoppa in i duschen och göra sig i ordning för kvällens utgång . Idag blir det palace. men då får kortet stanna hemma. :p






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0