hej

 
Idag blev det en lugn dag. När jag va ute förut och gick in igen kände jag hur jävla varmt det var i lägenheten, kändes som det knappt fanns nån luft här inne. Inte konstigt att jag haft huvudvärk idag. Så öppnade fönstret i sovrummet och stängde dörrn , och glömde bort det. Sen när jag kom in hit kändes det som att gå in i ett kylskåp , svin kallt, så bara att gå o hämta filten. men hellre sova när det är lite för kallt än för varmt.

Har precis sett på goal 2 , jag hatar slutet för helt plötsligt står det fortsättning följer .. haha jag vill ju veta hur det går med tjejen jöö. hoppas på att 3an kommer ut snart.

nu är det läggdags, jag har nästan redan somnat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0