en rolig onsdag

I förmiddags åkte jag och Madde till Linköping. Lite innan tekniska verken började oljelampan blinka, så det var bara för oss att stanna på vägrenen och ringa till maddes pappa som sedan kom med olja.  ;p

Ska be pappa kolla min olja i min bil också nåndag, kanske är lika bra ;p det är ju inte sånt jag gör så ofta direkt eller öhm aldrig :p
 
Vi kom iaf till sist till Lkpg, vi gick på stan ett tag och sedan åkte vi till ikano och käka lunch på chili. Sen blev det en tripp in på ikea också innan vi åkte hem igen.

Då var det bara för mig att springa till tempo och ta ut pengar till madde och till träningen och sedan springa upp och byta om . sen  träffa jag  upp madde och jennifer och så gick vi  o gymma. vi fick första gången gratis så det var snällt :) Jag sprang skiten ur mig i 30 minuter och sedan var jag som en vattenpöl :p dö skönt vare! mycket lår blev det också, så jag ska vara glad om jag kommer ur sängen imorn , jag känner redan träningsvärk i benen. ;D

Snart är det läggdags, känner mig helt slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0