fredag!!

Igår åkte jag till Linköping, gick på stan med Becka & Linda , vi fikade lite och tittade i affärerna. Jag hittade ett par pumps som jag ska ha ikväll (:

på kvällen vart det ett litet sex and the city maraton.


sov gjorde jag hos mina föräldrar. Imorse halv 6 vaknade jag av att  mamma gick upp och duschade och stökade. Sen kunde jag inte riktigt somna om, eller jag somnade och vaknade om vart annat. Vid 10 gav jag upp och gick upp.
tog bussen till stan och gick och kikade lite till innan jag var tvungen att kuta till tåget och åka tillbaka till Norrpan.

Nu ska jag hoppa i badet. Känner för ett riktigt jävla långt kokhett bad!

Ikväll blire mat och vin hos Elin (:








Kommentarer
Postat av: Jenny

HETA skor asså! :P

2009-02-07 @ 15:38:26
URL: http://aviline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0