hej fredag

Igår följde jag med ems när hon skulle besikta bilen , det gick ju bra ju ;D
Sen va vi och kollade in de nya butikerna på Maxi, det börjar ju bli riktigt fint asså :)
Jag köpte en t-shirt på gina, så skickade de med ett par leggins också, ett par tunna,
med spets längst ner, perfekt till vår och sommaren :)

Imorse var jag , madde och Jennifer och tränade (: Det va tredje gången den här veckan,
och det är ju också mitt mål :)  Idag blire nog annars rätt lugnt, eftersom jag ska jobba imorn.
Tänkte passa på att dammsuga och göra sånt roligt , haha kul på en fredag, jag vet :p
Plugga spanska borde jag också göra, det är ju snart måndag och prov :(
Jag skrev av alla glosor igår, 5 a4 papper , så det är väldigt många :|
och dom vill verkligen inte fastna.

Idag är det ju som sagt fredag, så tänkte göra lite godare käk idag.
har en halv fläskfile i kylen ;) Sen kanske potatisgratäng till..
vad hungrig jag vart nu :p

tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0