helgen

igår var det alla hjärtans dag, det ägnade jag knappt en tanke. vem bryr sig liksom, inte jag iaf. Kärlek till sina nära och kära ska man visa varje dag.


aja, igår var det inflyttnings/födelsedags party hos Anna, och sen palace.  

idag har det vart soffläge hela dagen. Söndagar är också min favorit tv dag. One tree hill och gossip girl :)  Sen visades beck - gamen också på tv, och det är den ända beckfilmen jag inte har hemma (kors i taket) och den hade jag bara sett en gång innan, så den låg jag o kollade på också.

nu sitter jag och ser på spansk tv och lyssnar på spansk musik och drömmer mig bort, gissa vart :p
längtar till mars! även en vecka är bättre än inget. visst  det är inte super varmt där, runt 18 grader men det är ju fan bättre än här!

ska gymma med madde kl 10 imorn, så kanske dags att sova snart ..



jag har en liten depp period just nu, hoppas den går över snart. Efter regn kommer solsken?

vår skulle heller inte skada!

Kommentarer
Postat av: em

hallåååååå du måste bli bättre på att uppdatera hörredu :p

2009-02-17 @ 21:42:34
URL: http://porcelainandthetramps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0