redan torsdag.

imorse va jag och madde och tränade på gymmet :) det gick skit bra! ska dit imorn bitti igen :)

Annars idag har jag vart på stan med Anna, och även emelie ett tag :p
Ett par pumps hittade jag. ajabaja sofia :p men de va jääätte fina!
men hm antingen har mina fötter krymt eller så har storlekarna blivit större.
De pumps som jag hitils provat har vart för stora i stl 38,de glappar as mycket.  och jag som alltid haft 38 typ.
I dessa pumps jag köpte idag har jag 37, de glappar iaf inte :p Den ena skon är dock lite lite liten, den skon som inga har testat i butiken ;p men efter att jag använt dom ett tag borde det bli skit bra :)

utgång på lördag vore jäkligt skoj :)

Nu ska jag faktiskt ta o lägga mig, ska läsa lite innan så jag kan koppla av lite. Jag vet inte varför , men jag är uppe i varv av nån andledning.

Kommentarer
Postat av: em

annars är det så att ena foten är alltid större än den andra :p haha

2009-02-20 @ 15:13:09
URL: http://porcelainandthetramps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0