-15 grader


klockan 7 imorse vaknade jag av att det pep jätte högt i huset, och jag flög ur sängen för jag blev jätte rädd. trodde först det var brandvarnaren eller nåt. Sov ensam i huset inatt , mamma och pappa kom hem från landet idag.  Ljudet kom iaf från pappas väckarklocka. haha ..

somnade om och gick upp några timmar senare. Tog en promenad till stan och köpte pumpsen :) Jätte fina är dom! Sen gick jag runt och kollade några affärer till, var väldigt lite folk på stan och det var riktigt skönt. Sen tog jag en promenad hem igen. Har alltså gått över 8 km idag. men det var sjukt kallt.  

datorn visar just nu på -15 grader.

Nu ska jag lägga mig o se film tror jag, och dricka te.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0