2009


Nu har det gått några dagar av 2009. Hoppas det blir ett bra år. Igår var jag och emelie i Linköping och gick på ikano och stan. Jag hittade en klänning och en tröja. Den är inte riktigt min stil egentligen tror jag, men jag gillar den! kommer komma till användning i vår och i sommar :)

Idag har jag vart och köpt dammsugarpåsar åt mamma  och sen lunchat med emelie.

Nu är jag i Linköping. Jag har precis skottat garageuppfarten. Haha det kommer göra ont i mina otränade armar imorn ;p Ska snart börja laga lite tacos och sen ska jag kolla på sex and the city. Tog med med mig skoboxen hit :)

Föresten så såg jag världens finaste pumps på bianco  igår. Jag till och med drömde om dom i natt :o så jag tar nog en tripp till stan imorn och testar dom. Kommer nog dock få höjdskräck i dom klackarna ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0