Hola

Inatt sov jag i Linköping. Jag orkade inte åka hem igår, så det gjorde jag i förmiddags. Idag har jag och ems tagit en promenad, till maxi o tillbaka :)

ikväll har jag vart på spanskan. Steg 3 nu. Samma roliga tid som förra terminen 18-21. Lite segt! Och vi har en annan lärare nu, och jag tror att hon sa 2 ord på svenska under hela lektionen. Annars var det bara spanska hela hela tiden. och då pratade hon mycket. Man lär sig nog mycket på det sättet, men hjärnan måste jobba hela tiden så man hänger med vad hon säger. Så känner mig rätt trött i huvet nu. Sista halvtimmen såg vi på film, eller det är en serie i flera delar.  Men jag har redan sett den, vi såg den på spanska lektionerna i 8an eller 9an. Synd att jag inte kommer ihåg så mycket, annars kunde jag ha tagit mig en liten tupplur under filmen ;p 

idag har jag hittat en ny ramlösa favorit, blåbär. Sjukt god!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0