27 mars

vilket jävla skit väder vi har. Igår va det ju sol .. och idag snö .. suck .. iförmiddags tog jag på mig massa kläder och gav mig ut och sprang. det var ärligt talat inte roligt alls .Kallt och massa snö i ansiktet. men det kändes skönt  efter .

Dagen har annars tillbringats med Anna :) först gick vi en sväng på stan. Jag hittade en fin blommig klänning  och ett linne på gina. Jag kan verkligen inte hålla i pengar =/ Sen gick vi hem till Anna, lite blöt man va när vi kom fram då haha  ;D  

Imorn är det jobb, så ska snart sova.

En rolig sak , jag är så förväntansfull så  jag tror att jag svimmar. Vi ska se Malaga - Real Madrid på La rosaleda i malaga 5 april!  Det ska bli så häftigt att se real madrid spela i verkligheten. Dom kommer krossa stackars malaga :D
 


föresten förfest hos mig lördag 11 april  ;D det är påsk då också, så då lär det bli drag ute  (: Ni kommer få ett sms.





Kommentarer
Postat av: tese

åååååååååååååh, snacka om FUSK:D jag vill me se dom!

2009-03-28 @ 11:17:25
URL: http://metrobloggen.se/omtherese

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0