håller på att packa

Idag står 3 saker på min to do lista

- städa
- plugga
- packa

Städa är jag nästan klar med, jag har dammsugit osv .   Jag vill helt enkelt inte börja städa det första jag gör när jag kommer hem. Det ska vara relativt rent , sängen ska vara bäddat och det ska absolut inte finnas nån disk  när jag åker.

Plugga har jag också gjort ganska bra. Hoppas jag kan dom där jävla glosorna snart så min lärare blir nöjd.  Jag körde ju rejält på glosorna på förra provet.

Sen har jag lagt fram kläder på sängen. Och jag inser ju själv att jag inte kan ha med mig allt det där haha. Just nu har jag kläder så jag kan byta 3 gånger om dan. Det är mycket lättare att packa när man ska vara borta i en månad, för då måste man ju ha med sig mycket (: Måste börja ta bort lite nu ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0