hello sunshine

Idag har jag fixat tid hos frissan, så på onsdag blir jag av med fula utväxten. Ska bli skönt.

idag har jag som vanligt vart ute på min löparrunda, det är så mycket skönare nu när det är sol.Har suttit lite på balkongen också, de va nästan vindstilla häruppe och varmt och skönt. Ska nog ta upp balkongmöblerna snart.

Ikväll kunde jag inte sitta still så jag tog en kvällspromenad också, jag blir galen av att sitta här och tänka alldeles för mycket. Iaf så var det jävligt kallt och man hade behövt mössa och hela kitet.

ikväll har jag sett på Stockholm-Arlanda och lyxfällan. Jag får faktiskt lite ont i magen när jag ser arlanda, för jag gillar ju verkligen inte att flyga. Men det var värre förra avsnitten för då va det en jävla massa fel på flygplanen. Det var det inte idag om man inte räknar med en ruta som var trasig så passagerana blev försenade över 8 timmar. Lagom glada, och det förstår man ju.  Och i lyxfällan handlade det om en kille som gjorde av med över 11 000 i månaden på sin bil. helt sjukt.

Jag är aldrig trött på kvällarna, så har en litet projekt jag ska börja fixa med nu tänkte jag. Ta sönder ett par brallor. Eller tja, jag har ett par jeans som jag inte använder särskilt mycket så jag tänkte ta sönder dom lite på ett snyggt sätt, för jag hittar inga bra jeans i affärerna som redan är trasiga, så då får man fixa själv.  men tar ju ett par brallor som inte är min favoriter, ifall det skulle skita sig.
 

vamos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0