Lunes

När jag kom till gymmet imorse så var det en gymnasie klass (tror jag iaf)  där och skulle ha gympa lektion eller nåt. så liiite folk imorse då haha ..  till slut satte jag mig o vänta på att de gick ..

Idag har jag inte mått sådär jätte bra. Magen har känts som en tvättmaskin och jag har mått ruskigt illa. Så jag hoppade spanskan idag, kände verkligen inte för en 3 timmars lektion när man inte mår bra. Skickade ett mail till läraren och sa det och frågade vad jag skulle göra till nästa vecka. Svar fick jag att jag kommer få uppgifter på posten med texter o glosor jag ska lära mig , så så lätt slipper man inte undan haha ..

Nu mår jag mycket bättre, bara magen som är lite lustig. vette fasen vad det är för nåt.


När är det min tur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0