skoskav!

Jag har helt sjuk skoskav, i form av en enorm blåsa. Har gjort av med ett helt paket plåster sen i fredags. Har stuckit hål på den 5 gånger typ men den vill verkligen inte ge sig. Igår fick jag gymma utan skor ;p

Idag plåstrade jag hälen ordentligt och testade om jag kunde springa, trodde inte det, men det gick :) visst det kändesju o så, men det gjorde inte så gräsligt ont ändå. efter ett tag hade jag glömt att det gjorde ont, jag va så inne i mina egna tankar. Gick föresten sjukt bra att springa :) kondisen är på väg tillbaka! att de va fint väder gjorde ju bara saken ännu bättre :)

Sen har jag lagat lite matlådor. wok med lövbiff och jordnötter och så thai hot chili sås. och ris till. Riktigt mumsigt , förutom jag hade i liiite för mkt sås, så fick ha ett stort glas vatten till ;p

Snart kommer pappa hit en sväng efter jobbet och borrar lite i min vägg. Han har med sig min resväska också, den va visst hemma hos dom.  han ringde precis och sa att han va i söderköping så då borde han komma snart :)  Jag måste ju nästan gå ner o kolla in den nya bilen också. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0