snart är det dags att söka.

Nu har jag kopierat mitt matte b och c betyg från komvux, så ska lägga det på lådan imorn. Sen har jag sammanställt en lista med städer dit jag har behörighet att söka. 13 städer totalt, och då räknade jag aldrig med Umeå och Luleå, för dit kan jag inte tänka mig att flytta helt enkelt. Man kan tydligen söka 20 utbildningar, så tänker faktiskt söka alla 13.

Förut va pappa här, det var trevligt. vi borrade ett hål i väggen så jag slipper ha antennsladden runt hela lägenheten. sen satt vi vid datorn och kollade på utbildningar. o så tittade jag på nya bilen . snygg ;D

ikväll har jag ätit fullkornsvåfflor och sett på den rätte för Rosing, det är rätt kul faktiskt ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0