el clásico

Idag har jag jobbat, men bara till 4 så hann gå en promenad med madde
och njuta lite av det fina vädret också (:

ikväll  gick jag till Malin och kollade på el clásico.
Det började ju rätt bra innan det gick åt helvete :(







nu har jag precis tagit en dusch, ska sätta igång o blåsa o platta håret nu så slipper jag
det imorn = sovmorgon. Imorn är det jobb igen ett par timmar, sen är det bara hem o plugga
som gäller.  Funderar på att köpa en micro imorn också. Står o velar mellan två stycken som verkar bra.  problemet är ju att den ena väger 10 kilo, den andra 14 . Vilken det än blir så kommer det bli jobbigt att få upp den för alla trappor. Kartongen är ju skitstor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0