Home.

Igår åkte jag hem till lilla Norrköping igen. Var rätt sliten och trött så det tog inte lång stund efter jag satt mig på tåget som jag somnade. Och mamma tyckte jag var jätte tråkig för hon ville prata prata prata. Hon var ju också i malmö över helgen och hälsade på en kompis, så vi tog ju såklart samma tåg dit och hem.

Helgen hos tes i malmö har var toppen (: har haft jätte roligt och vi fick väl in den mesta i helgen tror jag ; shopping, film mys , ännu mer shopping och party (:    Malmö är en kanon fin stad som jag helt klart skulle kunna tänka mig också. 

Idag har jag pluggat hela dagen.  Ska snart åka och hämta Malin och dra till Spanskan. Np idag också, den här gången uppsatsen. Sitter o laddar  med lite spansk musik nu bara för att få igång spanskan lite. det funkar faktiskt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0