NP i Spanska

Nu är jag helt frisk så i förmiddags gav jag mig ut och sprang en vända.
kändes ju att det va ett tag sen nu . Men nu är jag på g  igen :)

Sen kom Ems o hälsade på mig lite :) Hon gjorde en jätte fin
fiskbensfläta på mig , jätte fin vart den!

och ikväll har det varit spanska som vanligt på måndagskvällarna.
Idag var det nationella prov också. Läs och hörövning.
Katastrof kan man väl säga. det var så mycket på så lite tid,
man hade bara 65 minuter på sig så var super stressad
och  hann knappt klart.

nu ligger jag och kollar på ballar av stål. det tycker jag är kul ;d





Kommentarer
Postat av: em

ähh, det gick säkert vägen hörredu! :)

2009-05-05 @ 09:54:48
URL: http://porcelainandthetramps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0