12 maj

Jag fick Vg på läs och hörövningen på spanska nationella  ;D Det känns hur bra som helst! Igår va det nationella igen, uppsatsen och ett enskilt samtal på spanska med läraren. Samtalet kändes rätt bra iaf.  Efter spanskan kom Emelie hit så glodde vi på film :)

Idag följde hon med mig till citygross och handlade :)   Handlade en del grejen som jag inte brukar handla, tänkte börja göra lite annan mat , blir så lätt att jag lagar samma hela tiden.  


För en stund sen va vi nere och försökte putta igång emelies bil. tyvärr funkade det inte. så det slutade med att vi fick putta den till en parkeringslucka här nere. Första gången man har parkerat en bil utanför bilen :p  hm, det måste ha sett väldigt roligt ut det där ;p





Kommentarer
Postat av: tes

haha jag ringer sen.. har massa tid för jag har gått o blitt sjuk :(

2009-05-14 @ 12:28:49
URL: http://metrobloggen.se/omtherese

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0